Dagens fotografering av Benjamin

Imorse klädde jag på Benjamin den bodyn som jag så gärna ville fota honom i. Jag har i flera dagar laddat för att gå ut och fota honom men inte förrän idag har vi haft tid att genomföra fotograferingen. Cirka 30 minuter innan vi skulle gå ut hände en major bajsolycka (den största hittills faktiskt) och därför var det bara att vara så god att tänka om och byta body. Som tur är, är min son den vackraste i hela världen och därför var han ju snygg som en dag i andra bodyn också. Jag ska försöka ta tag i bilder lite senare, alternativt imöra.

Imorse sov både jag och Benjamin till halv 11! Vi var dock uppe och åt (eller en av oss åt i alla fall och Lilo) vid halv 7 men det var riktigt skönt att få ta en slappismorgon. Tur att Lilo är så duktig och inte kissar inne. Hon sov i och för sig också så hon kan omöjligt ha varit speciellt nödig. 

Nästa helg blir det, det ultimata testet. Vi ska åka hem till Värmland. Kommer Benjamin att orka hela vägen eller kommer vi (Erik och jag) att slita håret av oss för att vi gett oss ut på en så vansklig resa med en då fem veckor gammal bäsis? Den som lever får se! :) Pappa fyller ju 50 så det är i huvudsak därför vi ska hem. 

Nu ska jag fortsätta titta på Let's dance. Ha en mysig kväll allihop!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0