Det snöar!!!! Jag älskar snö!!!!

Idag faller Benjamins allra första snö. Visserligen haglade det riktigt ordentligt (det la sig ungefär som snö) för någon månad sedan, men idag är det the real deal! Vi får väl se om vi tar oss till Benjamins simskola. Vi kör ju Saab så det är nog bara att tuta och köra! :)
 
I måndags var jag på hela två arbetsintervjuer! Sjukt jobbigt att ha tv på samma dag, för det blir ju verkligen en urladdning i och med snabb tankeverksamhet samt extra trevlighet. Idag ringde de från det ena jobbet och erbjöd mig det... Ett vik. för hela vårterminen, ganska samma som jag hade innan jag blev mammaledig. Jag skulle verkligen vilja ha det! Men... Erik får inte pappaledigt så att det passar för när jag skulle behöva börja. Skittypiskt!! Tänk om de bara hade lagt ut tjänsten något tidigare, så hade vi haft en chans att ansöka om föräldraledigt för Erik. Ja, ja... det är väl som det är med det...
 
Nu är det väl bara att vänta på svar från det andra jobbet och surfa runt på AF:s hemsida.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0