Igår 27/10 blev Lillfis storare!

Igår 18.30 blev Benjamin hela 6 månader! Jag fattar inte hur snabbt tiden går och hur sjukt fattigt mitt liv var innan han kom. Jag har kommit på att oavsett vad jag gör och var jag är så tänker jag på Benjamin minst var femte minut. Han är sjukt beroendeframkallande.
 
Idag har han varit ensam hos farmor och farfar mellan 10 och 2 så att jag och Aida kunde plugga en sväng. Han var visst så snäll, så snäll. Jag och Aida var, tro det eller ej, effektiva och fick allt som vi hade planerat att göra gjort.
 
Imorgon blir det bvc för vägning och mätning (nej, inte av mig!) och eventuellt lite bebismys på öppna förskolan.
 
Benjamin körde lite Hokus Pokus-stol igår. Han rattade hej vilt! OBS! Kolla de där fläskalåren! Grädde i mammas puppar...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0