Imorgon = Fullt ös!

Benjamin sover inte! Han gråter/gnäller i sömnen, vill äta minst två gånger per natt och om han ska sova så ska han göra det som ett plåster på mig. Så, vad ger då detta mig? En massa bäbsemys och ont huvudet! Jag älskar att ha honom i sängen hos mig men mina axlar, som då får ligga i Quasimodo(eller hur det nu stavas)ställning, mår inte så bra. Jag kan i och för sig inte klaga, så snäll som han har varit och egentligen fortfarande är. Det är nog bara någon major utvecklingsfas eller något sånt. Tänder?
 
Idag var farmor Marianne med till brasset och var barnvakt åt Benjamin. Det gick jättebra, även om trötta lilla bäbses underläpp var riktigt lång och fin när det var dags att åka hem. Farmor bytte på honom och satte på honom pyjamas så det vara bara för lillfis att studsa i säng när vi kom hem. Innan han somande vända han sig dock på tvären i sängen och blev sen jättesur för att han inte kunde knöla sig tillbaka.
 
Imorgon ska jag och Benjamin röja runt hela stan. Kvinnokliniken, babysim, bebiskostrådgivning. Vi hissar flaggan, tutar lite extra länge och kööööör! Jag tror med andra ord att det är på tiden att jag kryper ner om jag ska orka med morgondagen. Kom precis på att vi inte hade fixat Lilovakt så det fick Erik fixa nu, halv elva på kvällen. Jag behöver verkligen sova så att mitt huvud har en chans att vara till någon typ av användning imorgon.
 
God natt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0